Examen d’INFO-4t de Javi i lleixa
lunes, 14 de noviembre de 2011
fotos picasa
Àlbum del examen d’informàtica
domingo, 13 de noviembre de 2011
“Hola a tots, sóc el Javi Lleixà i estic fent la matèria d’Informàtica de 4t d’ESO del col·legi Sant Andreu. Benvinguts i espero que us agradi el meu bloc”
Entradas más recientes
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)