domingo, 13 de noviembre de 2011

“Hola a tots, sóc el Javi Lleixà i estic fent la matèria d’Informàtica de 4t d’ESO del col·legi Sant Andreu. Benvinguts i espero que us agradi el meu bloc”

No hay comentarios:

Publicar un comentario