Examen d’INFO-4t de Javi i lleixa
domingo, 13 de noviembre de 2011
“Hola a tots, sóc el Javi Lleixà i estic fent la matèria d’Informàtica de 4t d’ESO del col·legi Sant Andreu. Benvinguts i espero que us agradi el meu bloc”
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario